Alla inlägg under februari 2010

Av Eva - 2 februari 2010 16:30

    Ja så enkelt är det egentligen, att Livet är NU, inte sen.

Därför måste vi försöka lära oss att leva här och nu, inte bakåt.

Men det är lätt hänt, att vi blickar tillbaka på tråkigheter som hänt, oförrätter i livet osv.

Men egentligen så tar det ju bara alldeles för mycket energi av oss, att blicka tillbaka på såna saker som inte har varit så positiva.

Jag kämpar på och försöker "lära" mig dagligen...

Att leva här och nu...

Känner mig duktigare ena dagen och för att nästa dag, falla tillbaka i dystra tankar på händelser tidigare...

Näe nu blickar jag Bara Hit...i af ikväll...   

Tidigare månad - Senare månad

Om mig...


evavilleva

Skrivklådans dagar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Fråga mig...

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Lämna gärna ditt fotspår!

Kategorier

Från Dig till mig!

Sök i bloggen

Omröstning

HUR hittade just du hit? :)
 Via Facebook
 Via sökord på Google
 Hajpning
 Rampljuset
 Slump
 Via en vän

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards