Alla inlägg den 14 november 2011

Av Eva - 14 november 2011 09:49

                                             



Jag är så tacksam över att det finns saker i livet, som får kroppen och själen

att ta glädjeskutt.

Att det den 14 November är +10* ute.

Marken är snöfri och solen skiner.  


Att få upptäcka trevliga saker och att få dela med sig frikostigt till andra av den glädjen!


Bilden här ovan, är min hand.

Ett foto på Hur jag såg ut Innan jag upptäckte en extremt Bra produkt,

som nu läkt ihop mina brännande händer.

Ingen är gladare än jag!  

Jag har fått ett helt Nytt liv med mina läkta händer!!!


Jag har genom årens lopp använt det mesta på marknaden och skulle väl

haft ett klippkort på Apoteket genom åren, då jag gått igenom det mesta i deras sortiment.

Jag har fått kortisonsalvor och mjukgörande krämer i alla dess former.

Huden har bara blivit tunnare och skörare med åren.

Jag har sovit med bomullsvantar och lagervis med krämer om nätterna.


Diagnosen jag fick i 20-års åldern var,

Husmorseksem... 

Jaha och vad innebär husmorseksem?

Jo, att jag i princip inte tål någon som helst vätska i mina händer.

När det varit som värst har jag duschat med plasthandskar.

Har alltid engångshandskar när jag lagar mat och bakar och det blir en vana,

men de första åren var jag väldigt anti mot det.

Bökigt och klumpigt kändes det.


Det fantastiska är att i dag, så diskar jag till och med Utan handskar.

Mina händer är hopläkt av en Fantastisk produkt med 90% Aloe Vera,

samt en mjukgörande creme som innehåller Propolis.


                        


Två liknande produkter har jag testat förr, men av andra tillverkare.

De har tyvärr Aldrig hjälpt.

Men när jag fick för mig att testa dessa produkter, så tog det fyra dagar...

Sen så hade mina djupa fåror i händerna börjat dra i hop sig och efter  

ungefär 1½ vecka så var såren och alla sprickor ihopläkt.

För mig är detta ett Mirakel kan jag lova!

Att slippa kladda med krämer, bomullsvantar, plast och gummihandskar.

För mig är det så fantastiskt att jag inte kan sluta le för mig själv. 

Jag är bara så himla Nöjd!

Jag berättade för en granne som lider av Psoriasis om dessa produkter.

Han gjorde samma sak som jag.

Han testade och i dag är han precis lika nöjd och tacksam som jag!

Hans psoriasis på benen och i hårbotten är borta! 


                         


Det känns så himla skoj att få dela med sig av den här erfarenheten

till andra och att få höra hur nöjda alla andra oxå är.


Idag är jag så oerhört tacksam för att jag testade och att jag har själv

fått förmånen att sprida det här budskapet vidare och få hjälpa andra.

Så nu blir det julklappar till mina nära och kära, som förenar nytta med nöje!

Alla såna här efektiva produkter brukar kosta en förmögenhet.

Men dessa gör ju Inte det och det gör att det är ju ännu trevligare

att både handla och testa sig igenom en stor del av vad företaget har att erbjuda.

Det finns över tusen olika produkter i sortimentet och i dag är jag själv den

som verkligen kan gå i god för många produkter.

Då jag hunnit testa en hel del på ett par månader.


                                         

       



Här finns allt från babyvård till djurprodukter.

Herr och dam produkter i mängder.

Härliga dofter, make up utan giftiga och förbjudna ämnen,

hudvårdsprodukter, anti aging, hårvårdsprodukter,

smycken, ett enormt sortiment av Aloe Vera produkter.

Nutrition med inriktning på Näring, figur, skydd, immunsystemet mm.


Det roliga i hela biten är, att jag har förmånen att få arbeta med

stora kändisars produkter!!

Till priser som alla häpnar över!


Desperat Housewifes, Leona Lewis, Bruce Willis, Heidi Klum,

Marcus Schenkenberg, Boris Becker mfl.


Jag vill säga, TACK till mig själv för att jag gav mig själv chansen att testa.

Något jag Aldrig kommer att ångra.

Är så himla Glad! 


Det här är julklappar som jag vet att även tomten skulle vilja ha.

Då kunde han ha ork att komma flera gånger per år.  


Han skulle hålla sig frisk på både in och utsidan och Alltid

dofta helt förfärligt Underbart!  




   








Tidigare månad - Senare månad

Om mig...


evavilleva

Skrivklådans dagar

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Fråga mig...

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Lämna gärna ditt fotspår!

Kategorier

Från Dig till mig!

Sök i bloggen

Omröstning

HUR hittade just du hit? :)
 Via Facebook
 Via sökord på Google
 Hajpning
 Rampljuset
 Slump
 Via en vän

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards