Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

Svettiga rövar och håriga bukar...

Av Eva - 10 juni 2010 11:55

    


VAD har hänt med de svenska männen?


En stor del av den manliga befolkningen

måste ha sunkat till sig rejält.

Visst har jag lagt märke till det förr om åren oxå.

Men det känns som att det blir fler och fler

som inte bryr sig ett skvatt i hur de ser ut

när de är ute bland andra människor på offentliga platser.


Bar överkropp, stora håriga ölkaggar,

långa/skitiga tånaglar, fötter, händer,

stor äcklig snus som hänger över tänderna,

stinkande armhålor, halva håriga stjärtskåran tittar fram..

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHH!!!  


Sen går dessa sunkiga karlar och inte tittar,

men glor/stirrar på oss kvinnor

som att de vore världens attraktivaste män!

SNUSKPELLAR!


Jag var på Ica Maxi i Birsta i går och skulle handla mat..

Men blir lite förvånad över det manliga släktet i bland...

När jag går där vid bröd disken,

så känner jag mig iakttagen..

Hmmm, där står de...

Två sunkos sunkiga karlar med håriga bauta bukar,

stor snusen under läppen, en veckas skägg,

skitiga fötter och med halva vita

håriga fetarslet utanför byxorna.

Usch, Ovårdade och Otäcka snuskisar!

Båda flinade brett med attityden:

-"Tjenare bruden, kolla in oss - mysiga grabbarna!"


Jag hade god lust att säga åt dem

att åka hem och tvätta sig och dra på sig en tröja.

Jag gick vidare, med deras fula flin på näthinnan.

Vad är det som gör att karlar,

har sån förbaskad självkänsla

fastän de är så skitiga, sunkiga och stinker

svett och snusk???

Håriga stjärtskåror som syns bland matvarorna.

Alltså, jag tycker det är så j-la äckligt

med alla dessa självgoda män.


Jag menar INTE att ni karlar ska vara som skyltdockor.

Men nog fasiken måste ni väl kunna tvätta av er.


   
  

Ta på er en t-shirt och dra upp byxorna

när ni är på offentliga platser!


En karl är en karl och håller ofta på med skitiga saker,

men hygienen är ju så enkel att sköta,

vilket många verkar tycka är ett stort projekt.


Blaska av er och ta på er en t-shirt

när ni går och handlar åtminstone!

Hemma kan ni ta fram den primitiva delen av er,

som vissa av er har sån´t stort behov av.


Men Snälla Fantastiska Män i Sverige...

Skona oss andra,

som Inte vill se den sidan av er offentligt!


Snälla män där ute i Sveriges land..

Låt oss SLIPPA era illaluktande armhålor,

svettiga rövar och håriga feta bukar!


*Så enkelt...

Att använda tvål, vatten,

rakhyvel, tandborste!*


Visst finns det även kvinnor, som är likadana!


 


Men de är till antalet

som går med bar överkropp och

visar stjärtskåror offentligt.....


        Män och kvinnor, tänk på era medmänniskor! 


                 -Tvätta er och Klä på er!


    






 
 
Ingen bild

Monia

10 juni 2010 13:37

Så bra skrivet och håller med dej om varenda ord.finns så många som är precis som du beskriver dem.du hittade rätt formulering.Tack för en trevlig och fin blogg du har,ett nöje att följa den. :)
kram Monkan

 
riesling

riesling

10 juni 2010 15:46

Jösses! Hjälp vad träffande! Jag blir tokig på "de där" som tycker att det är kvinnans lott att se vacker ut och att det räcker för dem att vara män, rätt och slätt.
Det räcker inte för mig. Jag vill gärna ha en man som sköter sin hygien, jag också.
Bra skrivet!

http://riesling.bloggplatsen.se

 
Erik

Erik

10 juni 2010 17:28

En del av dessa karlar har säkert varit och sett normala ut förr, men eftersom de var för blyga eller opopulära redan då så börjar de sakta omedvetet ploppa in tankar i huvudet som säger att det spelar ingen roll hur jag ser ut, jag kommer bli ensam i vilket fall som helst. Och har män inte sex på väldigt länge så blir många väldigt sexfixerade... och porr hjälper inte:P Man märker jävligt snabbt att dom som pratar mest snusk är dom som nästan aldrig själva har sex. Faaast tvätta sig och sköta om sin kropp gör man ju mycket för sin egen skull så där kanske min teori spricker :P Det är inga ursäkter, men de brukar finnas anledningar till de mesta. Dåligt självförtroende ligger nog bakom de mesta av världens problem=)

http://perfectrandomness.bloggplatsen.se

 
Tobias

Tobias

10 juni 2010 20:54

Jag försöker alltid att tvätta mig och klä mig snyggt. Tycker det är viktigt. Håller med dig i dina åsikter. Men du, vad har den där kvinnan mellan sina skinkor? Vad läskigt? xD

Hälsningar,

Tobias

http://http:/www.bachbloggen.bloggplatsen.se

 
Katarina

Katarina

10 juni 2010 21:10

Jo tack. LIte vanlig renlighet kunde inte skada......Sen det här modet med att brallorna ska hänga halvvägs till knäna och visa kalsingarna helt och hållet. Där det också ofta bevisas hur sketna även dessa är ! Usch!

http://endastgossar.bloggagratis.se

 
cicci

cicci

10 juni 2010 21:40

fyfan va bra skrivet!!!! alltså jag tror jag dör av garv!! Bilden .. hahahaha... bilden på kärringen.. ååå fy faaaaan!!! Skratta mig till magkramp o illamående men det kan jag säga att det va det värt! Håller med dig om precis allt du skrivit.. så jävla bra... man mår ta mig fan illa av o se dem!!! håriga rövar med skitiga brallor som borde sitta över men sitter under o visar de man tycker de kan behålla för sig själva. Fattar inte va de får ifrån att de är så jävla snygga så allmänheten vill se deras vidriga uppvisningar av sina vidriga delar, hängande magar mm... kram diggar ditt inlägg såååååååå jävla grymt mycke!!!! Skulle vilja kopiera det o lägga upp på min blogg med din blogg adress... skulle man kunna få det... så bra va det!!! =D

http://www.qdela.bloggplatsen.se

 
Fröken Svår

Fröken Svår

10 juni 2010 22:39

Vad bra du skriver (:

Rösta om du vill, det vore ballt! :D
http://www.samsung.com/se/current/campaign/love/site/index.html?cid=se_banner_14331#/start/linear/456

http://biancalagerlof.bloggplatsen.se

 
cicci

cicci

11 juni 2010 00:30

kopierat den nu =) skrattar ta mig fan lika mycket än åt det!!!! Såååå förbannat bra!!!! kram =)

http://www.qdela.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 14 november 2011 09:49

                                                  Jag är så tacksam över att det finns saker i livet, som får kroppen och själen att ta glädjeskutt. Att det den 14 November är +10* ute. Marken är snöfri och solen skiner.     Att få up...

Av Eva - 19 oktober 2011 09:00

    Visst är det väl så, att vi skall dela med oss till andra. Av glädje, kärlek och allt vi själva ömmar för!   Om vi Inte gör det, så blir vi så självcentrerade och uppblåsta.   Jag vet inte Hur man beter sig, när man är en stor egoi...

Av Eva - 24 juli 2011 17:16

         I bland dyker det upp sinnes ramsor i skallen på mig, som suttit där sen barnsben. Min mamma och min morbror lärde mig mycket tok, när jag var barn.  Undra vem jag då fört det vidare till...    Konstigt att såna saker och hundr...

Av Eva - 8 juli 2011 14:49

                        Vi människor är expert på att krångla till saker. Det är viktigt att vi tar oss tid att njuta i vardagen och göra saker vi vet att vi själva mår bra av.   Just den biten är jag dålig själv på, men börjar lära mig...

Av Eva - 4 juli 2011 10:11

   Tankens energi dör aldrig.. En tanke varar för alltid! Varje tanke vi tänker, har tänkt och nånsin kommer att tänka, är skapande.   Vad vore livet utan drömmar? Vissa gånger skulle det vara så enkelt att vi skulle kunna sätta oc...

Om mig...


evavilleva

Skrivklådans dagar

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig...

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Lämna gärna ditt fotspår!

Kategorier

Från Dig till mig!

Sök i bloggen

Omröstning

HUR hittade just du hit? :)
 Via Facebook
 Via sökord på Google
 Hajpning
 Rampljuset
 Slump
 Via en vän

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards