Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Eva - 31 mars 2010 23:15

 

Nu är det snart Påsk, med en massa godsaker så som ägg, sill, Janssons frestelse, påskskinka mm, inte att förglömma..Barnens höjdpunkt..Påskäggen.


Till lilleman har jag köpt en klocka, en armbandsklocka.  

Han har önskat sig en sån ett tag nu, så då får "påsk haren" komma med en sån i påskägget tillsammans med karrisarna.

Dottern då? Ja, där går jag bet!

Vad fyller man upp i ett påskägg till en snart 17-årig ung dam?  

Bio presentkort kanske? Eller presentkort på nå´t annat ställe..

Ja den biten får jag jag fundera på någon dag till.

Dottern/Jennie och hennes pojkvän/Alex

firar 1 år tillsammans på söndag.

De går ju båda i gymnasiet och då är det dåligt med inkomster, för dem!

Så då kom jag på en bra idé...

Att vi föräldrar går ihop och ger dem en varsin Biosupé.

Det var hans föräldrar oxå  med på.

Så jag var och köpte det igår.

320 kr/styck kostade de och då är det

*Varmrätt, dessert+kaffe/te och en bio* på det.

La detta i ett kuvert o skrev

**Grattis på 1års dagen!**Från oss.

Jennie skulle hem till Alex efter sin Bikram Yoga och hon fick med sig ett igenklistrat kuvert som de två skulle få öppna tillsammans.

En trevlig överraskning för dem!

Givetvis hade de pratat om att "göra något" på 1 års dagen.

Men med studiebidrag kommer man inte långt, det ska räcka till så mycket annat oxå.

Så jag hoppas att vi förgyllde Deras Dag med den här gåvan!  

Underbaraste Ungdomarna i Världen!  

 

Om mig...


evavilleva

Skrivklådans dagar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig...

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Lämna gärna ditt fotspår!

Kategorier

Från Dig till mig!

Sök i bloggen

Omröstning

HUR hittade just du hit? :)
 Via Facebook
 Via sökord på Google
 Hajpning
 Rampljuset
 Slump
 Via en vän

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards