Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Eva - 24 juni 2011 00:26

    



I folktron dansar älvorna och har vi tur...

Kanske vi får se det i Midsommar  .


Hur som haver och Gud som haver..

Så vill jag bara passa på 

att önska er alla en

  Riktigt Underbar Midsommarhelg 

Att den blir

solig, rolig, magisk och alldeles underbar.  


Själv har både jag och min grabb garderat oss

med hyrfilmer i brist på finväder.

Dottern jobbar dubbelpass och sen firar hon med pojkvännen.


Jag har lagat mat och bakat, för vi

ska käka med mormor och morfar under dagen.

Sen blir det en riktigt mysig och fridfull helg för oss.

Alldeles lagom tycker jag.

Hoppas även att Du gör det Du tycker är alldeles precis lagom

för Dig och Dina kära.


Men om du inte ser någon älva dansa...

Så grabba tag i närmsta granne och ta en svängom i Midsommar.   


Hoppas Din Midsommarafton blir jätteglad & fin  och att

Midsommardagen följer dess spår!


  Ta nu hand om Dig och dina nära ordentligt och Njut!  



 




Om mig...


evavilleva

Skrivklådans dagar

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig...

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Lämna gärna ditt fotspår!

Kategorier

Från Dig till mig!

Sök i bloggen

Omröstning

HUR hittade just du hit? :)
 Via Facebook
 Via sökord på Google
 Hajpning
 Rampljuset
 Slump
 Via en vän

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards