Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Eva - 7 maj 2010 09:45

 

..Skäms, spricker, hoppar högt av Glädje(?)


Jag har en Pirrande känsla i kroppen av förväntning,

någon form av rus som gör mig så här.

Jag har ett projekt på gång inne i mitt huvud

som jag såååå gärna vill förverkliga!!  

En gammal dröm som kanske går i uppfyllelse..

Håll tummar och tår för mig, att detta nu går vägen.

Ska i väg på två möten nu i dag...

Det är en Enorm satsning och Enormt med pengar, runt miljonen..

Så det känns lite splittrat på just den biten,

men samtidigt så måste man våga för att vinna.

Den här drömmen har jag haft sen 20-års åldern och med tanke på

att jag blev sjuttiosju år nu i januari  

så är det kanske på tiden...

Ja åren går fort, så snart är jag Där oxå vid just 77.



Apropå 77, vet du vilket det enda talet som går att Vissla är???

Jo, just sjuttiosju!!!

Prova vet ja!

Sjuttiosju Sjuttiosju Sjuttiosju 77 77 77

 

          Wish Me Luck!!!  



Om mig...


evavilleva

Skrivklådans dagar

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig...

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Lämna gärna ditt fotspår!

Kategorier

Från Dig till mig!

Sök i bloggen

Omröstning

HUR hittade just du hit? :)
 Via Facebook
 Via sökord på Google
 Hajpning
 Rampljuset
 Slump
 Via en vän

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards