Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Tack Älskade!

Av Eva - 30 maj 2010 22:24

 

MORS DAG 2010-TACK GULLISAR!!!


Tack Mina Älskade Underbara Barn!  


I går lördag,

blev jag utbjuden på en tre rätters meny

på Tandoori House,

http://www.tandoori.nu/

av min fina dotter Jennie.

Hennes kompis Frida

var oxå med och det var fantastiskt Trevligt!

Tandoori har utsökt Indisk mat och resturangen

har en härligt varm och avkopplande miljö.

 

I dag fixade älskade dottern Jennie

middag och tände levande ljus och ansträngde

sig verkligen för min skull.

  Tack gullhjärtat mitt!!!  

Åhhh vad en sån sak värmer i hjärtat!  

Fick oxå ett härligt serum från salong,

till både händer och fötter.

I morgon ska jag få ännu en present...

Jag vet Vad det är,

men vet inte ännu vilken sort jag kommer att välja...

Har kikat lite på nätet och även i olika butiker,

men beslutsångesten finns där.

Det är ju något som jag verkligen behöver,

så jag vill välja i lugn och ro, så det Känns rätt direkt.


I fredags jobbade jag på stora Ica Kvantum

i Nacksta och demade.

Wow, vilken bra försäljning jag fick!!!

Lönehelg och fredag...  

Enormt skoj var det, eftersom det var

stor ruljans på kunder från morgon till kväll

denna dag.

Jag har nya produkter till kommande

fredag och en annan Ica butik jag skall dema i då.


Nästa vecka fick jag demo i Härnösand i två dagar,

så då ska jag försöka sova över där.

Eftersom det är jobb fram till

klockan 19.00 och sen ska jag packa ihop,

städa upp, räkna använda

demoprodukter och invänta sälj resultat osv..

Då är jag väl klar i butik runt åtta på kvällen.

Då hinner jag inte mer än

hem och rasta Rocky, sova och i väg igen.

Jag ska ju vara på plats redan

klockan 09.00 dagen efter oxå.

Så jag får kolla upp något hotell där

i Härnösand med hyfsat pris.

Det löser sig, sa kärringen som sket i vasken  


Lilla Älskade Jonas har varit hos mormor i helgen.

Han kom hem i dag på eftermiddagen.

Jag har längtat så sjukt mycket efter honom!!!

I går kväll kom tårarna  

på mig av saknad efter lillkroppen!

-Varför blir jag så blödig i bland, undrar jag...(?)

Det är ju bara två dagar,

men jag fylls av en sån stor tomhet.

Visst är det skönt att få vara ensam

en stund och nu var det ett tag sen sist,

men på något konstigt vis

så är vi så sammansvetsa.

Jag och Jonas alltid är tillsammans,

så utan honom känner jag mig halv.

Vi har en sån himla skön kemi mellan oss.

Det är bara en förmån att få vara hans mamma,

för vi tjafsar nästan aldrig om något och allt är

så glatt och mysigt mellan oss.

Varje dag visar vi Kärlek till varann

i både ord och handling.

Det är samma sak med Jennie,

vi kramas oxå dagligen och visar verkligen

i både ord och handling,


Hur Mycket Vi Älskar Varann!


Jag har den uppfattningen att såna saker är

Så Viktiga För Oss Alla!!!

Oavsett ålder.

Vi behöver Alla få höra och veta

Hur Underbara & Älskade vi Är!


Men nu ligger Jonas i sin säng och sover

så sött och livet känns komplett igen.

Jennie var och tränade och åkte sedan till

sin kille Alexander, som hon sover hos i natt.

Jag och Rocky, ska göra precis samma sak nu...

Lyssna på kroppen och möta upp

Mr John Blund i dörren.

För om några få timmar

ringer den där förbenade väckarklockan igen..

Vilket  jag inte gillar så värst mycket,

eftersom jag är som ett lik varje morgon!  

Så jag önskar även Dig,

en Härlig nattsömn och massor

av söta drömmar.


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 14 november 2011 09:49

                                                  Jag är så tacksam över att det finns saker i livet, som får kroppen och själen att ta glädjeskutt. Att det den 14 November är +10* ute. Marken är snöfri och solen skiner.     Att få up...

Av Eva - 19 oktober 2011 09:00

    Visst är det väl så, att vi skall dela med oss till andra. Av glädje, kärlek och allt vi själva ömmar för!   Om vi Inte gör det, så blir vi så självcentrerade och uppblåsta.   Jag vet inte Hur man beter sig, när man är en stor egoi...

Av Eva - 24 juli 2011 17:16

         I bland dyker det upp sinnes ramsor i skallen på mig, som suttit där sen barnsben. Min mamma och min morbror lärde mig mycket tok, när jag var barn.  Undra vem jag då fört det vidare till...    Konstigt att såna saker och hundr...

Av Eva - 8 juli 2011 14:49

                        Vi människor är expert på att krångla till saker. Det är viktigt att vi tar oss tid att njuta i vardagen och göra saker vi vet att vi själva mår bra av.   Just den biten är jag dålig själv på, men börjar lära mig...

Av Eva - 4 juli 2011 10:11

   Tankens energi dör aldrig.. En tanke varar för alltid! Varje tanke vi tänker, har tänkt och nånsin kommer att tänka, är skapande.   Vad vore livet utan drömmar? Vissa gånger skulle det vara så enkelt att vi skulle kunna sätta oc...

Om mig...


evavilleva

Skrivklådans dagar

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig...

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Lämna gärna ditt fotspår!

Kategorier

Från Dig till mig!

Sök i bloggen

Omröstning

HUR hittade just du hit? :)
 Via Facebook
 Via sökord på Google
 Hajpning
 Rampljuset
 Slump
 Via en vän

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards